Wśród nich - Jennifer Lopez, która uległa czarowi włoskiego designu. Biżuterię Chimento latynoska gwiazda zaprezentowała nawet podczas teledysku do utworu "We Are One" - oficjalnej piosenki 2014 FIFA World Cup w Brazylii.
Motto firmy Chimento brzmi: "Prawdziwa biżuteria nie mija z sezonem. Prawdziwa biżuteria towarzyszy nam przez pokolenia, sezony i trendy, a upływający czas jest tym, co ją tworzy".
PIerwsza odsłona Chimento, czyli kolekcja Bamboo Over, debiutuje właśnie w Polsce za sprawą Apart.
Fot. East News / Diane von Furstenberg - Nowy Jork | Biżuteria chimento dostępna w salonach Apart |
Bamboo Over charakteryzuje się organiczną miękkością form z klasycznego złota, dyskretnie inkrustowanych brylantami. Tak, jak włoska moda nie pozwala przejść obojętnie obok swego wzornictwa, tak biżuteria Chimento przykuwa wzrok niedyskretnym urokiem złotych bransolet, kolczyków i pierścionków.
Biżuteria Chimento dostępna w salonach Apart |
Tekst i zdjęcia: APART
www.apart.pl