Powrót nie tylko do hitowych krojów i fasonów, ale i do miejsca sesji zdjęciowej promującej pierwszą kampanię reklamową. Po 5 niezwykle udanych sezonach ślubnych i naturalnej ewolucji marki, która wzniosła modę ślubną na nowy, dotychczas dla nikogo nieosiągalny poziom, po przekroczeniu wielu, wydawałoby się nieprzekraczalnych granic, przyszedł czas na powrót do pierwotnych inspiracji marki i jej estetyki. Jak wskazuje sama nazwa kolekcji, Priveè, powracamy do miejsca prywatnego, bliskiego i osobistego dla marki.
W kolekcji Priveè znajdziemy kroje uwielbiane i ukochane przez kobiety na całym świecie – wracamy do form i fasonów, które wykreowały markę Berta Bridal na jednego z czołowych graczy w modzie ślubnej premium. Na przestrzeni lat, Berta przełamywała stereotypy i za nic miała konwenanse tworząc nowe, ekstrawaganckie projekty, jednak w tej chwili, wraz z pojawieniem się kolekcji Priveè, przyszedł czas na spojrzenie wstecz i powrót do miejsca, w którym zaczęła się cała ta magia i powstał fenomen Berty. Powrót do miejsca przesiąkniętego tą niezwykłą, twórczą atmosferą, w której znajdziemy ponadczasowe, oryginalne suknie, tak charakterystyczne w swym kroju, nieporównywalne i niemożliwe do skopiowania przez nikogo innego.
Pełną kolekcję Priveè 2019 by Berta Bridal znajdziecie w poniższej galerii.
https://www.abcslubu.pl/panna-mloda/suknie-slubne/6291/suknie-slubne-2019-kolekcja-privee-by-berta#sigProId4814a48abf
Tekst i zdjęcia: Berta Bridal,
www.berta.com